2012. április 3.

Élelmiszerklub Műhely - VI. Értékesítési csatornapolitikák

MEGHÍVÓ 
Az Élelmiszerklub Műhely keretében aktuális témánként és árucsoportonként elemezzük a magyar élelmiszer-gazdaság helyzetét, keressük a versenyképesség növelésének lehetőségeit és a fejlődési megoldásokat.

VI. Értékesítési csatornapolitikák
A hipermarketektől a szakboltokig
Hol adjuk el a termékeinket?

Időpont: 2012. április 4. szerda 

Program

12,30-13,00 - Regisztráció

13,00-13,30 – Merre fejlődik az élelmiszer-kiskereskedelem? Mit mutatnak a számok?
Előadó: Vella Rita, GfK Hungária Piackutató Intézet, Consumer Tracking Ügyfélkapcsolati igazgató
13,30-13,50 – Kérdések az előadóhoz

13,50-14,30 – A hipermarketektől a közvetlen értékesítésig. Mire számíthatnak a beszállítók? 
Előadó: Dr. Juhász Anikó, AKI Agrárgazdasági Kutató Intézet, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály Osztályvezető
14,30-14,50 – Kérdések az előadóhoz

14,50-15,10 – Frissítő szünet 

15,10-15,40 – Milyen szempontok szerint válasszunk termékeinknek értékesítési csatornákat?
Előadó: Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Kurátor
15,40-15,50 – Kérdések az előadóhoz

15,50-16,30 – Milyen igényei és milyen lehetőségei vannak a szakboltok fejlődésének?
Interaktív beszélgetés
Résztvevői:
  • Pászti Balázs, Élelmiszerklub
  • Solti Csilla, Békás Kft.
  • Verli József, Pékszövetség
Moderátor: Tóth Ferenc, Élelmiszerklub

16,30-17,00 – Kötetlen beszélgetés és ingyenes tanácsadás az Élelmiszerklubbal

Időpont: 2012. április 4. szerda
Helyszín: Hotel Ibis Budapest  Centrum, 1092 Budapest, IX. Ráday utca 6. (térkép)

Regisztrációs díj:
  • 7.500 Ft  (AAM) / fő / alkalom (előre utalással) 
  • 10.000 Ft (AAM) / fő / alkalom (helyszínen fizetéssel) 
  • 4-alkalom-bérlettel: 6.000 Ft (AAM) / fő / alkalom, összesen 4*6.000 Ft = 24.000 Ft (AAM) / 4 alkalom (előre utalással) 
REGISZTRÁCIÓ az oldal alján vagy ITT >>

A kérdéseket az előadókhoz a helyszínen résztvevőktől és az online csatlakozóktól várjuk ---
Az Élelmiszerklub Alapítvány mindent megtesz azért, hogy a meghirdetett program megvalósuljon. Rajta kívül álló események azonban szükségessé tehetik a program módosítását.

A következő Élelmiszerklub Műhely rendezvények:

VII. A magyar élelmiszer-ágazat fejlődési tendenciái 
Hogyan növelhető a versenyképesség?
Melyik piacok szerezhetők vissza?
Időpont: 2012. április 18. szerda

VIII. Gyártói márkák és kereskedelmi márkák
Melyik márkáknak nagyobb a válságállóságuk?
Versenytársak vagy kiegészítik egymást?
Időpont: 2012. május 9. szerda 


IX. Értékesítés növelésének csapdái
Meddig finanszírozhatók a beszállítások?
Hogyan bővíthetők a piacrészesedések?
Időpont: 2012. május 23. szerda 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (12) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (23) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (3) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (113) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (66) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (53) értékesítés (15) EU (34) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (5) fiatalok (26) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) gasztronómia (1) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) helyi (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszlország (1) Olaszország (9) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (28) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pazarlás (1) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (4) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (4) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (9) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Svédország (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (4) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (36) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (5) tréning (12) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (13) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum