2012. április 15.

Élelmiszerklub Műhely - VII. Miért veszítenek piacot a magyar élelmiszerek?

MEGHÍVÓ
A magyar élelmiszerek versenyképességének a növelése a témája az Élelmiszerklub Műhely következő, hetedik rendezvényének. Keressük a válaszokat, miért veszítenek piacot belföldön a magyar élelmiszerek és hogyan növelhetők az eladások az egyre erősebb hazai versenyben.

A téma aktuálisabb, mint valaha. Kornai János professzor a Magyar Tudományos Akadémián a napokban tartott előadásában hangsúlyozta:
"Nem az segít igazán rajtunk, ha elhatározzuk, hogy mindenáron magyar árut veszünk – ez súlyos veszteségeket okozhat a magyar fogyasztónak. A nemzeti önrendelkezést az szolgálja, ha előnyös módon illeszkedünk be a nemzetközi kereskedelembe.
...
Ne az import bürokratikus korlátozásával támogassuk a magyar termelést, hanem azzal, hogy előmozdítjuk versenyképességét minőség, költség és ár tekintetében, vonzóbbá tesszük mind a magyar, mind a külföldi vevő számára."
(forrás: www.kornai-janos.hu)

Előadóink: gazdaságkutató, agrárkutató, kereskedelmi szakember és marketing tanácsadó; moderátorunk értékesítési szakember. A programot az előző műhelyen kialakítottak szerint tartjuk meg: az előadások 30 perc hosszúak és mindegyik után közvetlenül 20-20 perces beszélgetési lehetőség van az előadókkal.

VII. A magyar élelmiszer-ágazat versenyképessége 
Miért veszítenek piacot a magyar élelmiszerek?
Hogyan növelhetők az eladások a versenyben?

Időpont: 2012. április 18. szerda

Program

12,30-13,00 - Regisztráció

13,00-13,30 – A magyar versenyképesség és az élelmiszer-gazdaság
Előadó: Némethné dr. Pál Katalin, GKI Gazdaságkutató Zrt. kutatásvezető
13,30-13,50 – Kérdések az előadóhoz

13,50-14,20 – A versenyképesség és a piacra jutás javításának lehetőségei. A külpiaci tapasztalatok elemzése
Előadó: Dr. Juhász Anikó, AKI Agrárgazdasági Kutató Intézet, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály osztályvezető
14,20-14,40 – Kérdések az előadóhoz

14,40-15,00 – Frissítő szünet

15,00-15,30 – Miért veszítenek piacot a magyar élelmiszerek a hazai élelmiszer-kereskedelemben?
Előadó: Solti Csilla, Kereskedelmi beszerzési és értékesítési vezető
15,30-15,50 – Kérdések az előadóhoz

15,50-16,20 – Hogyan növelhetjük marketing eszközökkel az élelmiszerek versenyképességét?
Előadó: Sárközy Ildikó, Élelmiszerklub Elnök
16,20-16,30 – Kérdések az előadóhoz

16,30-17,00 – Kötetlen beszélgetés és ingyenes tanácsadás az Élelmiszerklubbal

Moderátor: Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Kurátor

Időpont: 2012. április 18. szerda
Helyszín: Hotel Ibis Budapest  Centrum, 1092 Budapest, IX. Ráday utca 6. (térkép)

Regisztrációs díj:
  • 7.500 Ft  (alanyi adómentes) / fő / alkalom (előre utalással) 
  • 10.000 Ft (alanyi adómentes) / fő / alkalom (helyszínen fizetéssel) 
REGISZTRÁCIÓ az oldal alján vagy ITT >>

A kérdéseket az előadókhoz a helyszínen résztvevőktől és az online csatlakozóktól várjuk ---
Az Élelmiszerklub Alapítvány mindent megtesz azért, hogy a meghirdetett program megvalósuljon. Rajta kívül álló események azonban szükségessé tehetik a program módosítását.
------------------------------------------
A következő Élelmiszerklub Műhely rendezvények:

INGYENES
NYITOTT MŰHELY NAP
VIII. Gyártói márkák és kereskedelmi márkák
Melyik márkáknak nagyobb a válságállóságuk?
Milyen elvárásaik vannak a kereskedőknek és a fogyasztóknak?
Időpont: 2012. május 9. szerda 

TAVASZI ZÁRÓ MŰHELY
(szeptemberben folytatjuk)
IX. Az értékesítés növelésének csapdái
Meddig finanszírozhatók a beszállítások?
Hogyan növelhetők a piacrészesedések?
Időpont: 2012. május 23. szerda 




Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (9) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (110) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (50) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (37) értékesítés (15) EU (31) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (5) fiatalok (23) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (5) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (25) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (4) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (4) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (21) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (4) tréning (11) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (12) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum