2012. május 20.

Élelmiszerklub Műhely - IX. Az értékesítés növelésének csapdái

MEGHÍVÓ
Az Élelmiszerklub Műhely keretében aktuális témánként és árucsoportonként elemezzük a magyar élelmiszer-gazdaság helyzetét, keressük a versenyképesség növelésének lehetőségeit és a fejlődési megoldásokat.

Növekedni kell, de hogyan adjunk el többet a válságban? Új terméket vezessünk be vagy új piacra lépjünk ki? Hogyan finanszírozzuk a fejlődést? Az értékesítés növelésének a csapdáiról beszélgetünk az Élelmiszerklub Alapítvány IX., tavaszi záró műhely rendezvényén. 

Az előadók értékesítési és marketing szakemberek és banki szakértő, akik tapasztalataik megosztásával és tanácsaikkal segítik az élelmiszerláncokba beszállító vagy beszállítani tervező élelmiszer-termelők és élelmiszer-feldolgozók vezetőinek döntéseit ezekben a nehéz és kockázatos kérdésekben. 

TAVASZI ZÁRÓ MŰHELY
(szeptemberben folytatjuk)
IX. Az értékesítés növelésének csapdái
Meddig finanszírozhatók a beszállítások?
Hogyan növelhetők a piacrészesedések?

Időpont: 2012. május 23. szerda 

Program

12,30-13,00 - Regisztráció

13,00-13,30 – Melyek az értékesítésnövelés banki finanszírozásainak lehetőségei és veszélyei? 
Előadó: Szabó István, OTP Bank Agrárágazati Igazgatóság Igazgató
13,30-13,40 – Kérdések az előadóhoz

13,40-14,10 – Új termék vagy új piac? Hogyan növelhetjük a piacrészesedésünket?
Előadó: Pászti Balázs, Élelmiszerklub kurátor
14,10-14,20 – Kérdések az előadókhoz

14,20-14,50 – Milyen költségei vannak egy új termék kiskereskedelmi bevezetésének? 
Előadó: Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Kurátor
14,50-15,00 – Kérdések az előadóhoz

15,00-16,00 – Hogyan legyünk még nagyobbak? Az értékesítés növelésének csapdái
Előadó: Tonk Emil, Magyar Marketing Szövetség Ügyvezető Alelnök
16,00-16,30 – Kérdések az előadóhoz

16,30-17,00 – Kötetlen beszélgetés és ingyenes tanácsadás az Élelmiszerklubbal

Moderátor: Sárközy Ildikó, Élelmiszerklub Elnök

Időpont: 2012. május 23. szerda
Helyszín: Hotel Ibis Budapest  Centrum, 1092 Budapest, IX. Ráday utca 6. (térkép)

Regisztrációs díj:
  • 7.500 Ft  (alanyi adómentes) / fő / alkalom (előre utalással) 
  • 10.000 Ft (alanyi adómentes) / fő / alkalom (helyszínen fizetéssel) 
REGISZTRÁCIÓ néhány sorral lejjebb vagy ITT >>

A kérdéseket az előadókhoz a helyszínen résztvevőktől és az online csatlakozóktól várjuk ---
Az Élelmiszerklub Alapítvány mindent megtesz azért, hogy a meghirdetett program megvalósuljon. Rajta kívül álló események azonban szükségessé tehetik a program módosítását. 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (4) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (105) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (45) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (32) értékesítés (15) EU (26) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (4) fiatalok (18) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (20) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (2) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (3) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (17) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (10) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (11) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum