2012. május 31.

Tóth Ferenc - Milyen költségei vannak egy új termék kiskereskedelmi bevezetésének?

Az Élelmiszerklub Műhely IX. Az értékesítés növelésének csapdái. Meddig finanszírozhatók a beszállítások? Hogyan növelhetők a piacrészesedések? 2012. május 23. elhangzott előadás prezentációs anyaga. 
Előadó: Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Alapítvány kurátor
Tóth Ferenc - Milyen költségei vannak egy új termék kiskereskedelmi bevezetésének?

Pászti Balázs - Hogyan növeljük értékesítésünket meglévő piacainkon?

Az Élelmiszerklub Műhely IX. Az értékesítés növelésének csapdái. Meddig finanszírozhatók a beszállítások? Hogyan növelhetők a piacrészesedések? 2012. május 23. elhangzott előadás prezentációs anyaga.
Előadó: Pászti Balázs, Élelmiszerklub alapítvány kurátor
Pászti Balázs Hogyan növeljük értékesítésünket meglévő piacainkon?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (2) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (105) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (43) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (31) értékesítés (15) EU (25) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (2) fenntarthatóság (3) fiatalok (18) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (1) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (2) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (18) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (2) pályázat (19) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (2) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (2) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (17) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (9) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (10) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10)

Élelmiszerklub Blog Archívum