2013. november 5.

Élelmiszerklub Délelőtt: Hat lépés a motivált munkaerő eléréséhez - 2013. november 13., szerda


MEGHÍVÓ
Vezetési leckék a jobb teljesítmény érdekében.  
Vezetőfejlesztés és szervezetfejlesztés élelmiszercégek vezetőinek
Gyakorlati módszerek, működő eszközök

3. Hat lépés a motivált munkaerő eléréséhez
2013. november 13., szerda 9-12 óra
  • Hogyan működik a kívülről jövő motiváció? 
  • Lehet-e „cukorral és korbáccsal” vezetni a beosztottakat? 
  • Mi kell ahhoz, hogy a munkatársak maguktól érezzék a késztetést a munkára?
Sok vezető érzi azt, hogy munkatársaiban kiaknázatlan erők rejlenek, melyek mozgósításához nincs megfelelő eszköztáruk. A legújabb vezetési irányelvek szerint a munkatársakban levő belső hajtóerőt más tényezőkkel tudjuk befolyásolni, mint a hagyományos jutalmazással és büntetéssel.

A résztvevők egy rövid előadásban megismerhetik a motiváció legfrissebb elméleti ismereteit, befolyásolásának módszereit, bevált modelljeit. A hosszabb gyakorlati blokkban pedig felmérhetik saját motivációs jellemzőiket, majd gyakorlatokon keresztül közösen megnézzük, milyen módszerekkel motiváljunk alkotó munkára. Példákat láthatunk a motivációt visszafogó (demotiváló) elemek kiküszöbölésére is. Megkeressük a legsikeresebb megoldásokat, végül minden résztvevő eljut saját hatlépéses megoldásához, melynek alkalmazásával sikeresen tudja motiválni beosztottait.

Célunk, hogy megtanuljuk tudatosan és eredményesen alkalmazni a megfelelő motivációs módszereket. A három órás időtartam arra elég, hogy az alapokat lefektessük, sok felismerésre fogunk rátalálni a délelőtt során. A tartós és látványos eredményhez azonban utána még sok munkára lesz szükség a vezetők részéről. Nyitottság, aktivitás – amit mindezért kaphat, az a fejlődés, a változás.

Szakértő vendég: Szabados Andrea ACC, Vezetői és üzleti coach
A gondolatébresztő előadást minden alkalommal interaktív beszélgetés követi. A beszélgetés célja, hogy a résztvevők a nemzetközi trendek megismerésével és a tapasztalataik kölcsönös megosztásával új megoldásokat találjanak saját helyzetük optimalizálására.

Az előadássorozatról röviden:
Létezik-e olyan módszer, melynek segítségével nem csupán fejleszthetjük saját vezetői eszköztárunkat, de egyúttal növeli a munkavállalók elégedettségét, csökkenti a munkaerő-fluktuációt, fokozza a munkavállalói elkötelezettséget és a vállalati teljesítményt, segít a stressz mérséklésében, és segít a vállalatoknak az eredmény növelésében? Ha igen, hogyan lehet ezt alkalmazni a mindennapjainkban?

A beszélgetés során arra fogunk törekedni, hogy a résztvevők az elhangzottak alapján a saját optimális megoldásukat találják meg.
A résztvevőket arra kérjük, hogy nyitottságukat és aktivitásukat feltétlenül hozzák magukkal.

További információkat az előadássorozatról az Élelmiszerklub honlapjának Délelőtt menüpontjában olvashat, melyet az alábbi linkre kattintva érhet el.
www.elelmiszerklub.hu/p/delelott.html

Jelentkezés az előadásra: az alábbi online adatlap kitöltésével lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (11) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (20) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (3) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (112) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (62) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (49) értékesítés (15) EU (33) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (5) fiatalok (25) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) gasztronómia (1) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) helyi (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszlország (1) Olaszország (8) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (27) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (4) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (9) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Svédország (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (2) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (32) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (5) tréning (12) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (13) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum