2013. november 30.

Kézműves helyi élelmiszerek szemináriuma. Marketing, értékesítési és jogi ismeretek átadása - 2014. január

MEGHÍVÓ

Kézműves helyi élelmiszereket állít elő? Szeretné termékeit még több fogyasztóval megismertetni? Friss élelmiszereket termel és tervezi, hogy azokat feldolgozva növeli családi gazdasága bevételét? Kistermelői élelmiszereket értékesít? Bővíteni szeretné vásárlóinak a számát? 
Ha igen, jöjjön el az Élelmiszerklub Alapítvány kézműves helyi élelmiszerek szemináriumára. Marketing, kereskedelmi és jogi ismeretek átadásával segítjük vállalkozását. Kérdéseire is választ kaphat a rendezvényen. 

A részvétel ingyenes, csak előzetes regisztrációt kérünk.

Időpontok és helyszínek:
  • 2014. január 10.,péntek 14-18 óra-Kecskemét, Hotel Három Gúnár (Batthyány u. 1-7.)
  • 2014. január 11.,szombat 10-16 óra-Kecskemét, Hotel Három Gúnár (Batthyány u. 1-7.)
  • 2014. január 17., péntek 14-18 óra - Székesfehérvár, Szárcsa Hotel (Szárcsa u. 1.)
  • 2014. január 18., szombat 10-16 óra - Székesfehérvár, Szárcsa Hotel (Szárcsa u. 1.)
  • 2014. január 24., péntek 14-18 óra - Nyíregyháza, Korona Hotel (Dózsa György út 1.)
  • 2014. január 25., szombat 10-16 óra - Nyíregyháza, Korona Hotel (Dózsa György út 1.)
Program:

I. Marketing ismeretek átadása
  • Mi a marketing?
  • Miért van marketingre szükség a kézműves élelmiszereknél?
  • Miben tér el a nagyvállalati és a kistermelői marketing?
  • Kik lesznek a vásárlóink?
  • Mi a különbség a vásárló és a fogyasztó között?
  • Mi az a réspiac?
  • Hogyan fejlesszünk termékeket?
  • Mikor bővítsük termékválasztékunkat?
  • Miben segít a piackutatás?
  • Melyik piackutatási módszereket alkalmazzuk?
  • Mi az a márka?
  • Hogyan válasszunk márkanevet?
  • Milyen szabályokat kell betartanunk márkázásnál?
  • Hogyan tegyük márkánkat ismertté?
  • Milyen csomagolást válasszunk?
  • Mi kerüljön a címkékre?
  • Milyen áron adjuk el termékeinket?
  • Mikor adjunk és milyen kedvezményeket vevőinknek?
  • Hogyan juttassuk el termékeinket a vásárlókhoz?
  • Mi az az értékesítési csatorna?
  • Hogyan növeljük bevételünket?
  • Miért van szükségünk nyereségre?
  • Hol reklámozzuk termékeinket és hogyan?
II. rész Értékesítési ismeretek átadása
  • Milyen értékesítési lehetőségek vannak a régióban?
  • Hogyan elemezzük a lehetőségeket?
  • Mi az a SWOT elemzés? Hogyan alkalmazzuk?
  • Miként határozzuk meg az átadási vagy eladási árakat?
  • Mikor értékesítsük termékeinket termelői piacon?
  • Hogyan értékesítsünk termelői piacokon?
  • Melyek a hagyományos piacok előnyei és hátrányai?
  • Hogyan értékesítsünk hagyományos piacokon?
  • Hogyan kerülhetünk be szakboltokba?
  • Mikor érdemes termékeinket kiskereskedőknek eladni?
  • Hogyan végezzünk értékesítési kalkulációkat?
  • Miként tárgyaljunk a kiskereskedőkkel?
  • Hogyan olvassuk az értékesítési szerződések feltételeit?
  • Honnan gyűjthetünk információkat a kiskereskedőkről?
  • Mit várjunk el a kiskereskedőktől és hogyan teljesítsük elvárásaikat?
  • Hogyan tudjuk növelni forgalmunkat és nyereségünket?
III. rész Jogi ismeretek átadása
  • Magyar Élelmiszerkönyv a kézműves termékekről 
  • A kistermelői élelmiszer-termelés, -előállítás és -értékesítés feltételeiről 52/2010. FVM rendelet
  • Az élelmiszerek jelöléséről 19/2004. (II. 26.) FVM-ESZCSM-GKM együttes rendelet
  • A helyi termelői piacokon történő árusítás élelmiszer-biztonsági feltételeiről 51/2012. (VI. 8.) VM rendelet 
  • Az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről 2008. évi XLVI. törvény 
  • Az állati eredetű élelmiszerek forgalomba hozatalának és az értékesítés helyén történő élelmiszer-előállításnak élelmiszer-higiéniai feltételeiről 64/2007. (VII. 23.) FVM–EüM együttes rendelet
Előadók:
  • Sárközy Ildikó, Élelmiszerklub Alapítvány kuratórium elnök - Marketing ismeretek átadása 
  • Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Alapítvány kuratórium tagja - Értékesítési ismeretek átadása
  • Szegedyné Fricz Ágnes, Vidékfejlesztési Minisztérium Élelmiszer-feldolgozási Főosztály főosztályvezető-helyettese - Jogi ismeretek átadása
A résztvevők létszáma: 20 fő/helyszín - összesen 60 fő

Hogyan lehet részt venni? 

A jelentkezéshez a néhány sorral lejjebb található online adatlap kitöltését kérjük.
Regisztrációja elfogadásáról emailben értesítést küldünk.

A projekt a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat Elnökségének értékelése és javaslata alapján, az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap társfinanszírozásában, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósul meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (6) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (107) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (47) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (34) értékesítés (15) EU (28) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (4) fiatalok (20) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (22) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (3) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (4) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (19) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (10) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (11) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum