2013. október 10.

Élelmiszerklub Délelőtt: Így adjunk visszajelzést, ha valódi fejlődést szeretnénk - 2013. október 16., szerda


MEGHÍVÓ
Vezetési leckék a jobb teljesítmény érdekében.
Vezetőfejlesztés és szervezetfejlesztés élelmiszercégek vezetőinek
Gyakorlati módszerek, működő eszközök előadássoroza

1. Így adjunk visszajelzést, ha valódi fejlődést szeretnénk 
2013. október 16., szerda 9-12 óra

Mi köze a minőségi kommunikáció új eszközének a reggelihez? Az októberi délelőttön kiderül.

„A jövőt még tudod alakítani. A múlton már nem tudsz változtatni” – ez a kiinduló alapgondolata az új visszajelzési forma, a feedforward koncepciójának, melyet Marshall Goldsmith, a világ egyik legbefolyásosabb vezetési gondolkodója dolgozott ki.

Mióta is működik a vállalatoknál a teljesítményértékelés rendszere? Gondoljunk bele: ha a kapott visszajelzések hatására dalolva menne a fejlődés, mostanra már mindenkinek tökéletesnek kéne lennie!...

A hagyományos visszajelzéssel, a visszacsatolással az alapvető probléma az, hogy a múltra koncentrál, nem arra a rengetegféle lehetőségre, ami a jövőben megtörténhet. Így az egymásnak adott visszajelzés korlátozott és statikus jellegű; ezzel szemben ott a lehetőség arra, hogy dinamikus, korlátok nélküli visszajelzést adjunk. Mit kell ehhez tenni?

Az előrecsatolás gyors és hatékony visszajelzési forma, amely rugalmasan használható, és látványos eredményt hoz a szervezet működésében.

A délelőtt során áttekintjük a résztvevők mindennapi kommunikációs gyakorlatát, közelről megvizsgáljuk a visszajelzés formáit, és körbejárjuk a témát: miért érdemes az előrecsatoló visszajelzést választani a mindennapi kommunikációban? A résztvevők fejlődésre számíthatnak saját kommunikációs készségeikben, és a gyakorlatban használható technikákat sajátíthatnak el.

Szakértő vendég: Szabados Andrea ACC, Vezetői és üzleti coach

A gondolatébresztő előadást minden alkalommal interaktív beszélgetés követi. A beszélgetés célja, hogy a résztvevők a nemzetközi trendek megismerésével és a tapasztalataik kölcsönös megosztásával új megoldásokat találjanak saját helyzetük optimalizálására.

Az előadássorozatról röviden:
Létezik-e olyan módszer, melynek segítségével nem csupán fejleszthetjük saját vezetői eszköztárunkat, de egyúttal növeli a munkavállalók elégedettségét, csökkenti a munkaerő-fluktuációt, fokozza a munkavállalói elkötelezettséget és a vállalati teljesítményt, segít a stressz mérséklésében, és segít a vállalatoknak az eredmény növelésében? Ha igen, hogyan lehet ezt alkalmazni a mindennapjainkban?

A beszélgetés során arra fogunk törekedni, hogy a résztvevők az elhangzottak alapján a saját optimális megoldásukat találják meg.
A résztvevőket arra kérjük, hogy nyitottságukat és aktivitásukat feltétlenül hozzák magukkal.

További információkat az előadássorozatról az Élelmiszerklub honlapjának Délelőtt menüpontjában olvashat, melyet az alábbi linkre kattintva érhet el.
www.elelmiszerklub.hu/p/delelott.html

Jelentkezés az előadásra: az alábbi online adatlap kitöltésével lehet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (2) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (105) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (43) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (31) értékesítés (15) EU (25) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (2) fenntarthatóság (3) fiatalok (18) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (1) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (2) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (18) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (2) pályázat (19) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (2) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (2) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (17) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (9) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (10) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10)

Élelmiszerklub Blog Archívum