2014. május 15.

Én adom. Te adod? Ő adja, mi adjuk. Ti adjátok? Ők adják.

Az Élelmiszerklub Alapítvány is csatlakozott az Adom az Adóm 1% kampányhoz. 

10 milliárd forint. Ennyi adó 1%-ot nem ajánlanak fel az adózók évente. Ezen a tendencián szeretne változtatni a Kreater Társadalmi Innovációs Ügynökség és a Gyermekgyógyítók az adó 1%-ok felajánlását népszerűsítő Adom az Adóm országos kampánnyal.

Évente több mint 20 ezer civil kedvezményezett várja az adó 1%-okból befolyó támogatást, hogy jótékony célokra használhassa fel. Ennek ellenére megközelítőleg 2,5 millió ember nem nyilatkozik adó 1%-áról, és nem él az ingyen adományozás lehetőségével, pedig az adóbevallásban csak egy sort kellene kitöltenie ehhez.

A Kreater Társadalmi Innovációs Ügynökség és a Gyermekgyógyítók számára az állampolgári tudatosság a kulcsszó, ezért hozták létre az Adom az Adóm kampányt. Tarthatatlannak tartják, hogy az igazán rászorulók ekkora összegű támogatástól esnek el évről évre és remélik, hogy közös összefogással képesek minél több ember figyelmét felhívni erre a társadalmi problémára. Céljuk, hogy változtassanak az adóbevallási szokásokon, és május 20-ig minél több ember nyilatkozzon személyi jövedelemadója 1%-áról valamely szervezet javára.

Az Adom az Adóm egy felületet biztosít azok számára, akik egyetértenek a kampány üzenetével, és vállalják, hogy népszerűsítik környezetükben a felajánlás fontosságát, valamint nyilatkoznak adó 1%-ukról. A kezdeményezők magánszemélyek és cégek csatlakozását várják, és bíznak benne, hogy a közösség erejével a fel nem ajánlott milliárdok idén jó helyre kerülnek.

A kampányhoz eddig több száz magánszemély és közel 50 cég csatlakozott, köztük például a Bridge Budapest, a Kreatív, a Libri, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Young & Rubicam, a Hajtás Pajtás vagy éppen a Művészetek Völgye. A csatlakozók száma folyamatosan bővül, a www.adomazadom.hu-n folyamatosan nyomon követhetőek az eddig elért eredmények.

Dr. Kriván Gergely, az Adom az Adóm egyik kezdeményezője saját tapasztalatból tudja, hogy mennyire sokat számítanak a felajánlások. A Gyermekgyógyítók egyik orvosaként ő az, aki nap, mint nap a beteg ágya mellett áll, így pontosan tudja, mire lehet felhasználni az adományokat. Arra kér mindenkit, hogy válasszon ki egy, a szívéhez közel álló szervezetet és támogassa adója 1%-ával!

Mutassuk meg, hogy felelős állampolgárok vagyunk, hiszen számít a százalékunk! Május 20-ig van lehetőség az 1%-ról való nyilatkozásra. Te adod?





Forrás: Adom az Adóm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (2) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (105) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (43) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (31) értékesítés (15) EU (25) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (2) fenntarthatóság (3) fiatalok (18) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (1) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (2) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (18) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (2) pályázat (19) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (2) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (2) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (17) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (9) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (10) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10)

Élelmiszerklub Blog Archívum