2014. augusztus 2.

MEGHÍVÓ: Élelmiszer-kistermelők üzleti tervező és online kommunikációs szemináriuma, 2014. szeptember

Élelmiszer-kistermelők szemináriuma 2014. szeptember

ÚJ HELYSZÍN!
MEGHÍVÓ
Élelmiszer-kistermelők üzleti tervező és 
online kommunikációs szemináriuma

Kistermelői élelmiszereket állít elő? Szeretné vállalkozását fejleszteni, gazdálkodási ismereteit bővítené? Üzleti tervre lesz szüksége pályázathoz vagy hitelhez? Elégedetlen termékei grafikai megjelenésével? Vállalkozása arculatát jobbra cserélné? Szeretne az interneten a vásárlói számára láthatóvá és elérhetővé válni? Használna hatékony, egyszerű és ingyenes online kommunikációs módszereket és eszközöket? 

Ha igen, jöjjön el az Élelmiszerklub Alapítvány élelmiszer-kistermelőknek szervezett szemináriumára. Üzleti terv készítése, cégarculat és márkamegjelenés tervezése, online kommunikációs ismeretek átadásával segítjük vállalkozását. Kérdéseire is választ kaphat a rendezvényen. 

A részvétel ingyenes, csak előzetes regisztrációt kérünk.

Időpontok és ÚJ HELYSZÍN:
  • 2014. szeptember 12., péntek 14-18 óra és 19-22 óra - Kecskemét, Izsáki út 15. (Sport Hotel) Térkép itt
  • 2014. szeptember 13., szombat 10-18 óra - Kecskemét

  • 2014. szeptember 19., péntek 14-18 óra és 19-22 óra - Sokorópátka, Főmajor (Győr mellett van)
    (Sokoró Fogadó) Térkép itt
  • 2014. szeptember 20., szombat 10-18 óra - Sokorópátka 

  • 2014. szeptember 26., péntek 14-18 óra és 19-22 óra - Nyíregyháza, Prága utca 3. (Lugas Szálloda) Térkép itt
  • 2014. szeptember 27., szombat 10-18 óra - Nyíregyháza
Program:

I. rész Üzleti terv készítése 

péntek, 14-18 óra
  • Miért van szükség üzleti tervre?
  • Ki és mikor készítse el az üzleti tervet?
  • Hány évre vonatkozzon az üzleti terv?
  • Melyek egy üzleti terv részei?
  • Mit tartalmazzon a vezetői összefoglaló?
  • Mi legyen a vállalkozás általános bemutatása részben?
  • Melyek a marketing terv részei?
  • Milyen számokat tartalmazzon az értékesítési terv?
  • Milyen részekből álljon a termelési terv?
  • Hogyan épüljön fel a működési terv?
  • Kik legyenek benne a vezetőség és szervezeti felépítés részben?
  • Hogyan készítsük el a pénzügyi tervet?
  • Milyen legyen a bevételek és kifizetések ütemezése (cash flow)?
  • Hogyan alkalmazzuk a kontrolling eszközöket?
  • Milyen dokumentumok legyenek a mellékletekben?
  • Egy üzleti terv minta megbeszélése, elemzése
péntek, 19-22 óra
  • Saját üzleti terv összeállítása, tanácsadással támogatva
II. rész Cégarculat, márkamegjelenés: logó, csomagolás és honlap grafikai megoldásai 

szombat, 10-12 óra
  • mikor bízzunk meg grafikust?
  • ki a jó grafikus?
  • hogyan válasszunk grafikust?
  • hogyan dolgozzunk a grafikussal?
  • cégarculat elemei
  • márkamegjelenés grafikai szabályai
  • logótervezés grafikai alapjai
  • névjegykártya-tervezés grafikai alapjai
  • csomagolástervezés grafikai alapjai
  • címketervezés grafikai alapjai
  • honlaptervezés grafikai alapjai
  • Facebook képi elemei
III. rész Online kommunikációs eszközök készítése 

szombat, 13-18 óra
  • Domain név választása
  • Domain név regisztráció
  • Email cím saját domain névvel
  • Honlaptervezés
  • Honlapkészítés ingyenes programmal, ingyenes tárhelyen
  • Honlapcím saját domain névvel
  • Szövegírás honlapra
  • Képfeltöltés honlapra
  • Videófeltöltés honlapra
  • Megjelenés ütemezése
  • Látogatói statisztika készítése
  • Hírlevél készítése
  • Automatikus hírlevélkiküldés
  • Termékek megjelenítése a honlapon
  • Elérhetőségek megjelenítése
  • Megrendelő űrlap összeállítása
  • Facebook oldal készítése
  • Facebook csoport elindítása
Előadók:
  • Tóth Ferenc, Élelmiszerklub Alapítvány kuratórium tagja - Üzleti terv készítése 
  • Bali Tamás, grafikus - Cégarculat, márkamegjelenés
  • Sárközy Ildikó, Élelmiszerklub Alapítvány kuratórium elnök - Online kommunikációs eszközök készítése 
    A résztvevők létszáma: 20 fő/helyszín

    Hogyan lehet részt venni? 

    A jelentkezéshez a néhány sorral lejjebb található online adatlap kitöltését kérjük.
    Regisztrációja elfogadásáról emailben értesítést küldünk.

    A projekt a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat Elnökségének értékelése és javaslata alapján, az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap társfinanszírozásában, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósul meg.


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

    Napi hírlevélre feliratkozás

    Írja be e-mail címét:

    Kulcsszavak

    1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (2) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (10) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (2) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (105) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (43) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (31) értékesítés (15) EU (25) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (2) fenntarthatóság (3) fiatalok (18) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (1) hagyomány (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (2) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (18) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (4) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (2) pályázat (19) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (2) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (2) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (1) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (17) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (3) tréning (9) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (10) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10)

    Élelmiszerklub Blog Archívum