Célok

Az Élelmiszerklub Közhasznú Alapítvány céljai:

* hozzájárulni a magyarországi élelmiszer-gazdaság fenntarthatóságához és versenyképességének növekedéséhez,

* segíteni, hogy a magyar fogyasztók az itthon előállított élelmiszertermékek gazdag választékát találják az üzletekben,

* az élelmiszer-előállítók termékeiket sokszínű élelmiszer-kereskedelmi csatornákon keresztül tudják értékesíteni,

* az élelmiszer-gyártók hazai alapanyagokból állítsák elő termékeiket,

* az agrártermelők a feldolgozók, kereskedők, vendéglátósok és a fogyasztók igényeinek magas szinten tudjanak megfelelni. 

* A célok közé tartozik támogatni a tudatos vásárlók számának gyarapodását, a vidék értékeinek megőrzését, gazdaságának fenntartható fejlődését, népességmegtartó erejének emelését, a vidéken élők életszínvonalának növekedését.


Élelmiszerklub Közhasznú Alapítvány a céljai elérése érdekében az alábbi tevékenységeket végzi:


1. A célokhoz kapcsolódó európai és a magyar kutatási anyagok összegyűjtése, feldolgozása, elemzése, az eredmények közzététele. Kutatások megvalósítása új megoldási lehetőségek feltárása érdekében. 

2. A célokhoz kapcsolódó európai és magyarországi sikeres megoldások, gyakorlatok felkutatása, összegyűjtése, elemzése és közzététele. 

3. Fórumok, találkozók, klubok, események szervezése, kiadványok megjelentetése és közzététele a célokhoz kapcsolódó megoldási lehetőségek keresése, feltárása, megismertetése és elterjesztése érdekében. 

4. Szemléletformálás és az összegyűjtött tudás és tapasztalat átadása érdekében előadások, szemináriumok, tanfolyamok, konferenciák, műhelymunkák tartása országosan hagyományos módon és az interneten keresztül.

5. Az élelmiszer-termelési, -előállítási, -forgalmazási és -fogyasztási hagyományok felkutatása, közzététele és ápolása.

6. Együttműködés, tapasztalatcsere, közös programok szervezése, közös kutatások megvalósítása, közös kiadványok összeállítása és terjesztése, közös kommunikáció  magyar és európai civil szervezetekkel az alapítvány célkitűzéseinek megvalósítása érdekében. 

Az Alapítvány céljai megvalósítása során az életminőség növelése, a fogyasztók érdekeinek védelme, az értékek megőrzése, a kulturális örökség megtartása, a természet és a környezet megóvása figyelembe vételével és érdekében működik.


Az Élelmiszerklub Közhasznú Alapítvány alapító okirata 




Azonnali RSS-értesítőre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (3) 16 (1) 2015 (34) 2016 (17) 2017 (11) AKI (2) állítás (1) Almenland (1) Almo (1) AMA-Biosiegel (1) AMA-Gütesiegel (1) ásványvíz (1) Austria Gütezeichen (1) Ausztria (13) Bali Tibor (1) Baromfi Termék Tanács (1) Bartyik Tünde (1) Beck László (1) Bereczki Attila (1) beszámoló (14) BGF (1) Bial Tibor (1) bio (3) Bio Austria (1) blogbejegyzés (22) Bormarketing Műhely (1) BOS (1) CzechTrade (1) Csehország (3) csomagolás (1) Dánia (1) Dörnyei Otília (1) Dr. Becsky-Balku Orsolya (2) Dr. Dóczy Katalin (1) Dr. Fülöp Zsuzsanna (2) Dr. Kocsis Márton (1) Dr. Loncsár Krisztina (1) Éder Tamás (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (112) élelmiszeripar (2) Élelmiszerklub Alapítvány (56) Élelmiszerklub Délelőtt (26) előadás (61) Erasmus+ (43) értékesítés (15) EU (33) EU Fórum (6) EVS (1) felmérés (3) fenntarthatóság (5) fiatalok (25) fogyasztóvédelem (2) Földi Péter (1) Franciaország (2) gasztronómia (1) Genuss Region (1) Genussland (1) GfK (2) GKI (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyakornok (2) Gyaraky Zoltán (3) gyártmánylap (1) gyümölcs (2) hagyomány (1) helyi (1) hírek (4) hogyan (1) Hogyan készítsük (1) Horvátország (1) hungarikum (1) húsvét (1) I. műhely (3) II. műhely (7) III. műhely (6) innováció (2) Intersnack (1) IV. műhely (6) IX. műhely (4) jelölés (7) jog (3) jogszabályok (13) Juhász Anikó (1) K+F Konzervkutató (1) kampány (1) Kaposvári Egyetem (2) képzés (3) kérdőív (1) kereskedelem (11) kézműves (3) kiállítás (3) kistermelő (20) kommunikáció (3) Kovács Krisztina (7) Köcse Ildikó (1) közétkeztetés (1) Kujáni Katalin (1) kutatások (3) Lengyelország (4) Lukács László (1) magyar (18) Marcin Sowa (2) marha (1) márka (16) marketing (18) Medián (1) mezőgazdaság (6) MgSzH (1) Műhely (47) Nagy-Britannia (1) NÉBIH (8) NFH (3) nrc (1) olasz (1) Olaszország (5) OTP (1) OVUM (1) ökológia (1) önkéntes (1) őstermelő (3) pályázat (27) paradicsom (1) Pászti Balázs (7) pénzügy (3) piackutatás (1) Polereczki Zsolt (1) Portugália (3) regionalitás (11) rendezvény (11) rendezvényszervezés (1) Rigler Zsolt (1) Románia (4) rövid ellátási lánc (3) Sárközy Ildikó (8) Serfőző Lili (1) sertés (1) Solti Csilla (1) Spanyolország (8) Steirisches Vulkanland (1) SUS (1) Svédország (1) Szabados Andrea (2) Szabó Gábor (1) Szegedyné Fricz Ágnes (9) Szente Viktória (1) Szerbia (6) Szlovákia (2) Szlovénia (2) Szöllősi Réka (1) találkozó (27) tanácsadás (1) tanulmányok (2) tápanyag (1) tápérték (2) Tej Terméktanács (1) Tesco (1) tojás (1) Tóth Ferenc (4) Törökország (4) tréning (11) útmutató (3) üzleti terv (1) V. műhely (8) vállalkozás (12) védjegy (12) versenyjog (1) versenyképesség (3) vezetés (5) VI. műhely (5) vidékfejlesztés (1) VII. műhely (3) VIII. műhely (4) Visegrádi (1) VM (10) zöldség (1)

Élelmiszerklub Blog Archívum